Preduzeće „Novi Sad-Gas“ DOO poslalo je saopštenje svojim korisnicima, uz račune, u kom ih obaveštava o pozivima koje su dobili građani na teritoriji opštine Bačka Palanka i Novog Sada.
Na sajtu preduzeća „Novi Sad-Gas“ DOO objavljeno je saopštenje koje prenosimo u celosti:
Poštovani potrošači i korisnici usluga „Novi Sad-Gas“-a d.o.o.,
Želimo da vam skrenemo pažnju na pozive koje dobijaju građani i potrošači „Novi Sad-Gas“-a na teritorijama opština Bačka Palanka i Novi Sad, u vezi sa uslugom servisiranja gasnih kotlova i opreme. Preduzeće „Novi Sad-Gas“d.o.o. nema nikakve veze sa pomenutom akcijom, kao i da sumnjamo u verodostojnost ponuđene usluge usred grejne sezone.
Pozivi dolaze od preduzeća iz Beograda, koje nije ovlašćeni serviser bilo kog od renomiranih proizvođača gasnih kotlova, niti ima bilo kakve veze sa preduzećem „Novi Sad-Gas“ d.o.o.
Upozoravamo potrošače da budu krajnje oprezni kome poveravaju svoju unutrašnju gasnu instalaciju (UGI) i gasni kotao na servisiranje, i da to čine isključivo sa ovlašćenim servisima za svoje gasne kotlove koje poseduju.