Učešće Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam, sa strateškim partnerima i prijateljima, u prisustvu korisnika sredstava Sekretarijata na ovogodišnjem 44. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, veoma je zapaženo već u toku jučerašnjeg, prvog dana manifestacije, a Vojvodina se u okviru paviljona od preko 200 kvadratnih metara i „Vinske ulice“ predstavlja raznovrsnim tematskim sadržajima u okviru kampanje pod sloganom „Od klasike do magije“, koja najbolje odslikava njene turističke, vinske i gastronomske osobenosti i inovativnost, kao i multukulturalnost i multietničnost.
Pokrajinski sekretar dr Nenad Ivanišević istakao je da Sekretarijat, zajedno sa Garancijskim fondom AP Vojvodine predvođenim direktorom Đorđem Rakovićem, veoma posvećeno nastoji da istakne i što uspešnije predstavi sve ono što je najbolje iz Vojvodine u toku četiri sajamska dana.
Paviljon Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam svečano je danas otvoren u Hali 1 Beogradskog sajma. Paviljon su otvorili Ivanišević i Raković, dok je počasni gost na svečanosti bio ambasador Indije u Republici Srbiji Sandživ Koli, čija zemlja predstavlja svoje turističke potencijale u okviru paviljona, sa ciljem da se i turističko tržište Vojvodine približi i turistima iz te države.
Ivanišević je tom prilikom istakao da je saradnja Sekretarijata sa partnerima započela kao realizacija kampanje „Zajedno“, a sada se nastavlja sa kampanjom „Od klasike do magije – a to je Vojvodina“.
,,Naš nastup ne bi bio moguć bez saradnje sa Garancijskim fondom AP Vojvodine, Beogradskim sajmom i Udruženjem ′Srem – Fruška gora′. Posebno zahvaljujem i Njegovoj ekselenciji ambasadoru Indije u Srbiji, koji je mnogo doprineo organizaciji prve zvanične posete delegacije Pokrajinske vlade toj prijateljskoj zemlji. Juče smo otvorili i ‘Vinsku ulicu’, u Hali 1a, dok istovremeno na našem paviljonu izlažu korisnici oznake ‘Najbolje iz Vojvodine'”, rekao je Ivanišević, dodavši da se na ovaj način pokazuje da vino spaja ljude, regije, običaje i mentalitete.
Pokrajinski sekretar je danas potpisao i sporazume o saradnji sa Udruženjem turističkih novinara Vojvodine, Udruženjem turističkih novinara i pisaca u turizmu FIJET i medijskim Udruženjem „Gpoint“.
Gradonačelniku Zrenjanina Simi Salapuri pripala je čast da se obrati u ime prošlogodišnjih dobitnika oznake „Najbolje iz Vojvodine“, taj grad je takođe dobitnik znaka za manifestaciju „Dani pica“.
Direktor Garancijskog fonda APV Đorđe Raković rekao je da se na paviljonu predstavljaju i kreditne linije Fonda, koje na najbolji način povezuju privredu i poljoprivredu.
Fond aktivno promoviše garantne linije vezane za turizam i vinogradarstvo, odnosno za proizvođače vina. Prema rečima direktora Rakovića, Fond ima sve garantne linije kroz deset garantnih šema, dodavši da korisnici pod povoljnijim uslovima mogu da sa garancijom Fonda kod banaka dobiju nižu kamatnu stopu, duži grejs period i anuitete plaćanja kredita po sopstvenom izboru.
Pored dvodnevnog predstavljanja korisnika oznake „Najbolje iz Vojvodine“ na paviljonu, stavljen je akcenat i na „Vinsku ulicu“, koja se prostire duž Hale 1a Beogradskog sajma, povezujući hale 1 i 2, a koja je juče svečano otvorena, u prisustvu brojnih izlagača i posetilaca.
Pored Garancijskog fonda, partner Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam u realizaciji „Vinske ulice“ jeste Udruženje vinara i vinograda „Srem – Fruška gora“, čiji članovi, tačnije više od dvadeset proizvođača vina, ali i proizvođači hrane i drugih pića, izlažu svoje proizvode i prezentuju svoj brend na Sajmu turizma.
Sekretar Udruženja „Srem – Fruška gora“ Slobodan Spasovski rekao je da to udruženje peti put u saradnji sa Sekretarijatom učestvuje na Sajmu turizma u Beogradu, te da se na ovogodišnjoj manifestaciji od 65 registrovanih vinarija članica predstavlja njih 20, kao i dve vinarije koje su nosioci dva prestižna trofeja na sajmu „Wine Vision“, kao i da se vinarije iz Udruženja upravo pripremaju za londonski „Dekanter“.
Predstojeći vikend u organizaciji Sekretarijata na ovogodišnjem Sajmu turizma posvećen je podršci ženskom preduzetništvu, starim i umetničkim zanatima, manifestacijama kao važnom segmentu turističke ponude Pokrajine, kao i mladima u turizmu i obrazovnim ustanovama koje realizuju programe namenjene turizmu i ugostiteljstvu, čineći sektor usluga u ovoj oblasti bogatijim za nove stručnjake.