Foto: JP Pošta Srbije
Poslovne žene sa sela mogu do 8. aprila da se prijave na konkurs Pošte Srbije za 100 uspešnih poslovnih žena iz ruralnih i negradskih sredina koji ovo preduzeće realizuje u partnerstvu sa Privrednom komorom Srbije, a za 100 najboljih biće obezbeđena vidljivost njihovog poslovanja kroz besplatni oglasni prostor u više od 1.500 pošta širom Srbije, rečeno je na današnjoj konferenciji za novinare u PKS.
Direktor Pošte Srbije Zoran Đorđević je objasnio da Pošta Srbije drugu godinu zaredom organizuja akciju pomoći osnaživanja preduzetnica.
“Ove godine smo se opredelili za žene iz seoskih područja i njima je pomoć u smislu da njihovi poslovi budu vidljiviji i predstavljeni građanima potrebnija nego ženama u gradu, jer preduzetnice na selu imaju manji pristup medijima”, rekao je Đorđević.
Kao veoma važno je istakao da će to predstavljanje za njih biti besplatno, a jedini uslovi koje bi one trebalo da ispunjavaju su da imaju preduzeće odnosno firmu koja je registrovana najmanje godinu dana i da su platile sve poreze i doprinose, odnosno da ne duguju ništa državi.
“Verujem da ćemo posle 8. aprila, kada će komisija izabrati najboljih 100 kandidatkinja, smisliti još neki kanal pomoći ženama i da će one kao i njihovi proizvodi biti bolje prepoznati na tržištu”, rekao je Đorđević.
Direktorka Sektora preduzetništva PKS Branislava Simanić je istakla da Privredna komora intenzivno radi na ekonomskom osnaživanju žena i da je PKS prepoznajući žensko preduzetništvo kao važno za pospešivanje zapošljavanja, pre pet godina formirala sekciju za žensko preduzetništvo koja ima za cilj ekonomsko osnaživanje žena.
“U našoj zemlji 35 odsto preduzeća i preduzetničkih radnji je u vlasništvu žena. Radićemo na tome da se taj procenat poveća”, rekla je ona.
Suvlasnica i direktorka Vinarije Aleksić kod Vranja i članica ženske sekcije u PKS Dragana Janjić je ocenila da je pomoć Pošte Srbije vrsta besplatne reklame za žene.
“Jako je bitno da se u našem društvu stvara klima za pođednaki razvoj svakog biznisa. Učestvovanjem u ovom projektu preduzetnice doprinose da se za njih čuje i zna. Ovo je vrsta besplatne reklame za žene, a svi znamo da je marketing najbitniji kada imamo svoj biznis”, rekla je ona.
Odgovarajući na pitanje novinara o broju preduzetnica koje su se prijavile i njihovom interesovanju za učešće na konkursu, Zoran Đorđević je rekao da je interesovanje veliko i da za razliku od prošlogodišnjeg konkusa kada je 95 odsto prijava stizalo elektronski, sada prijave stižu u kovertama.
Branislava Simanić je navela da će Privredna komora Srbije preko svojih regionalnih komora pomoći da što veći broj žena sazna za ovu akciju i da se prijavi.
Izvor: RTV