Пошта Србије уводи нови канал комуникације са корисницима путем VIBER порука. Почев од 19. марта 2022. године, информације о приспећу пакета или пост-експрес пошиљке за доставу на адреси и обавештења о њиховом чувању за испоруку у пошти, Пошта Србије ће примаоцима слати путем VIBER апликације.

Од 19. марта комуникација ће функционисати на начин да се најпре шаље VIBER порука, а уколико пријем поруке није омогућен, јер мобилни телефон корисника није на интернет мрежи или корисник нема инсталирану VIBER апликацију, информације о пошиљци и њеном статусу добијаће се као и до сада, у СМС поруци.

Ова новина предузима се на захтев великог броја корисника, а са циљем лакше и брже комуникације са корисницима који у великом броју користе VIBER апликацију као канал за размену порука и обавештења, и прати циљеве даље модернизације и унапређења поштанских услуга.