Danijela Vasiljević, osnivač i upravitelj Fondacije „Humana srca“ navodi da žene i mogu i žele da se ekonomski osnaže ali da im često nedostaju informacije i podrška te je Fondacija u svoj tim uključila i tim psihologa i psihijatara.
Dalibor Katić, osnivač „321 Srbija“ istakao je kako je jedan od ciljeva projekta ekonomsko i psiho-socijalno jačanje porodica, naročito žena koje su pored činjenice da su stub porodice, u manjim sredinama u Srbiji i najbitiniji faktor kada govorimo o porodičnom biznisu orijentisanom ka turizmu i poljoprivredi.
Katić je izrazio i zadovoljstvo zbog činjenice da su potencijale projekta prepoznali vodeći ljudi u državi, prvenstveno predsednik Aleksandar Vučić i premijerka Ana Brnabić, zatim ministar turizma Husein Memić, ali i ministar inostranih poslova Ivica Dačić.
Dr Irena Đorđević, specijalista psihijatrije i psihoterapeut, istakla je da je važno doći do svih žena, posebno u ruralnim sredinama, koje nisu u prilici da se blagovremeno informišu i da je od krucijalnog značaja pomoć upravim ženama, a sve sa ciljem da budu stabilne i nezavisne kako bi svojim preduzetništvom ojačale kapacitete čitave porodice.
Žene će dobiti “Urbane farme”!
Tokom implementacije projekta “Osnažena žena-jača porodica” određeni broj žena dobiće na poklon „Urbane farme” što će im omogućiti da budu nezavisne u snabdevanju hranom. U pitanju je multifunkcionalni održivi sistem pomoću kojeg će žena postati mali preduzetnik i moći da višak koji proizvedu plasiraju na tržište kao doprinos kućnom budžetu“, ukazala je Dragana Nerandžić iz kompanije “CEE partner Urban farm”. „Urbane farme“, mogu da obezbede dovoljne količine hrane, odnosno, više nego što je potrebno porodici, na primer, od 4.000 do 7.000 hiljada jaja godišnje ili više od 3.600 zelenih salata tokom godine i to na svega devet kvadratnih metara.
PKS i “3,2,1-Srbija” potpisali Memorandum o saradnji!
Potpisan je i Memorandum o saradnji između Privredne komore Srbije i Udruženja “3,2,1-Srbija”, nosioca projekta od nacionalnog značaja, a sa zajedničkim ciljem da se ekonomski ojačaju porodice iz manjih sredina čije su osnovne delatnosti turizam i privreda, da se strateški turistički projekti u državi promovišu kako u zemlji, tako i u inostranstvu, i da se pruži sva neophodna pomoć malim proizvođačima koji žele svoje proizvode da plasiraju na domaćem i inostranom tržištu.
Foto: 321 Srbija/Ognjen Mladenović